Ramai plak simpati dengan kominis

Barua Melayu Fulus 
Aku bukan kisah pasal abu chin peng ni nak taruk kat mana pun..Korang nak buat ubat panas kan badan dlm parlimen dgn abu chin peng pun ada aku kisah... Mamat bekas ketua polis ni dah kenapa..Tak cukup ke pencen polis tu sampai nak cium bontot Dap tu dgn statemen.mcmni. 
Abu chin peng dah jadi abu wira plak. 

Yg menjadi kisah aku adalah, agenda dan hala tuju chin peng tu sedang dihidupkn kembali oleh puak2 dap ni. Abu mayat tu simbolik kpd sokongan kominis oleh puak2 ni dlm misi menukarkan negara menjadi republik. Takkan pemimpin melayu dan bekas ketua polis tak ada fikiran yg lebih jauh ker. Siapa yg tabur abu tu dimalaysia? 

Yang menabur tu bukannya tn hj ataupun ustaz mahupun imam masjid, tp yg menabur abu mayat tu adalah dr kalangan bangsa dap. Mereka menaburnya disini bukan syok2 nak tabur tapi sebagai lambang kominis sudah sedia nak masuk malaysia. Apa jenis melayu la yg ada pada pemimpin atas sana. 

Ada parti atok, kerusi plak sikit,ada parti mata satu, jiwa plak rakus nak jd PM, ada parti pan, dah jadi barua dap plak. Tension aku dgn hala tuju negara ni. Nak kemajuan ke nak gaduh ni? Kalau nak gaduh , bagitau la terang2. 
Jangan ganggu keharmonian negara dgn agenda bangsa dap yg karut ni. Abg mad sabu ni muka jer melayu, tp jiwa kominis gak ni. Tension2... sian askar2 yg berperang dgn kominis dulu..last2 cucu2nya agung2kan kominis 

Wallahuaklam 
Jauh sudah kufikirkan 
Www.dadiydoo.com

2 ulasan:

  1. Dear brother and sister,

    I am Myanmar who working in Malaysia more than 10 years and I would like to explain about SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. Therefore, recently I stayed at SASANARAKKHA BUDDHIST SANCTUARY (SBS), Taiping, Perak. I am very close with Ven. U Nandiya Maha Thero.

    My monk Ven. U Nandiya is very good heart and compassion to everyone in the world, also I heard when he stayed at Kuala Lumpur Buddhist Temple, he lends donation money to President of Temple (DATUK YIP KUM FOOK, MCA Gombak) with amount RM20,000.00 only and he said that money belong to Myanmar society in Malaysia.

    On the other hand, my monk said, also many things happened when he stayed there because committees always disturbing, I am very sadly about that matter, why committees are very poor and crooks. Others Temple, people come to Temple to respected Buddha and Monks, also give red packet to monks. Why this Temple, monks must give money to committees, this is opposite.

    If anyone receive or read this message, please inform to DATUK YIP KUM FOOK (president of Temple) to return that amount to my monk as soon as possible.

    My monk contact place:

    Ven. U Nandiya
    SASANA DAJA BUDDHIST TEMPLE
    49 Bombay Street, Lidcombe NSW 2141.
    Tel: (02) 9649-8124

    With kindness

    KO KO NAING
    Taiping, Perak, Malaysia
    Anyone visiting this Buddhist Temple must be careful with the committee members as they can suck your money and the president of the Temple is also more sucking monks’ money already, add and call the police to arrest Buddhist monks

    BalasPadam
  2. we would like to inform everyone about YIP KUM FOOK in what he did bad karma in the past with Buddhist monks because this YIP KUM FOOK pushed many Buddhist monks from SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, in Taman Desa Jaya, Kepong ... and the temple locked doors and so on

    YIP KUM FOOK is worse than a ghost for cheating Myanmar money, and some info is here ... https://committeesamnaksambodhi1.blogspot.com/2019/01/ he will suffer and his family will also be destroyed in the future, his karma will cause him to die

    Many know about YIP KUM FOOK in kepong area because he cheated everyone and cheated women, in his brain full of money

    Noted to everyone and care about who is name YIP KUM FOOK and family of YIP KUM FOOK

    By Ah Lam, Kepong Baru


    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.