ISLAM liberal, tapi yang ruginya tetap umat islam juga.



Apa tugas kita kini?
Indonesia sebuah negara 100% terdiri dari kepulauan yang merentangi timur dan barat. Dari sebuah negara yang banyak kerajaan muncul dari tanah ini ketika zaman dahulu seperti kerajaan srivijaya,majapahit, Acheh, dan sebagainya, bermula dizaman agama hindu hinggalah islam menguasai sepenuhnya
tanah kepulauan ini.

Tahukah anda, tanah nusantara kita ini menjadi rebutan para kuasa2 besar didunia ini. Nusantara yang terdiri daripada tanah melayu,indonesia,brunai, filipina,selatan thai,kemboja,selatan vietnam dan juga selatan mymmar adalah dibawah kerajaan melayu ISLAM dahulu.

Mereka datang ketanah kita ini bukan semata2 untuk berdagang malah mereka datang ingin memurtadkan tanah kita ini. Hasilnya boleh kita lihat apa yang terjadi di Filipina, vietnam, kemboja dan mymmar. Filipina sebuah kerajaan islam hebat akhirnya menjadi sebuah negara kristian yang mundur.

Sekarang mereka tidak lagi menyerang fizikal tanah kita ini tapi mereka sudah lama menyerang mental orang kita pula. Itulah yang sedang terjadi dinegara jiran kita indonesia yang menganggap semua agama itu sama sehingga dalam satu rumah bisa berlainan agama.

Inilah yang mereka cuba bawa ketanah melayu ini semasa PH berkuasa tempohari. Melayu islam liberal cukup beraksi ketika mereka memerintah dengan diangkat tokoh2 islam liberal yang muncul tiba2 dipasaran tanpa sebarang pengawasan oleh pihak berwajib.

Umat melayu tunjangnya ISLAM, untuk melemahkan melayu, maka lemahkan ISLAMnya.

wallahuaklam
Jadikan bisnes satu budaya @
https://www.shopee.com.my/modayuhm

No comments

Powered by Blogger.