Nyonya ni punya kurang ajar....geram ..

Negaraku
Sifat kurang ajar bangsa mereka.
Siapa yang ajar bangsa mendatang ini menjadi amat kurang ajar? Dan dua beranak ini lah yang banyak membantu menjadikan bangsa mereka dan ahli mereka menjadi begitu kurang ajar sehingga tidak dapat bezakan antara undang2 negara dengan undang2 kepala dalam kepalanya.



Video ini mungkin ramai yang sudah menontonnya, tapi aku tetap nak up kan juga sebagai rujukkan kita semua betapa bangsa dap ini tidak layak duduk di bumi melayu ini. Mereka tidak pernah mahu membaca undang2 negara dan mereka persetankan undang2 mengikut nafsu serakah mereka sahaja.




Mereka ini hidup semata2 untuk diri sendiri dan tidak pernah belajar erti bersyukur . Apabila mereka susah, mereka melutut meminta tolong dengan bangsa lain, tapi apabila mereka senang, mereka akan gigit orang yang pernah menolong mereka suatu ketika dahulu.


Itulah budaya bangsa tidak sedar diri ini. Semuanya berlandaskan nafsu semata2 dan jiwa mereka kosong tiada pedoman disebabkan tiada agama yang diisi didalamnya. Lagi teruk, ada melayu boleh tunduk dengan tokong2 ini demi menjadi hamba duit kepada puak2 ini.


Wallahuaklam
Jauh sudah kita bersabar

No comments

Powered by Blogger.