Malaysia perlukan pasukan berintergiri tinggi sepertinya.

Negaraku.
Tahniah kepada Datuk Ayob Khan.
Baru2 ini kita dikejutkan dengan penangkapan sindiket pemerdagangan manusia diseluruh negara sehingga kawan sekampong aku juga ditangkap sama atas kesalahan ini.


Pemasalahan PATI dinegara kita ini tidak pernah reda dan sentiasa mendapat permintaan tinggi dipasaran disebabkan kehendak para peniaga yang memerlukan lebih ramai pekerja terutama pekerja asing ini. Oleh itu, sindiket2 ini telah melakukan kerja2 membawa pati2 dengan banyak dan tanpa sebarang dokumen sah.


Kes pengganas seperti LTTE, Jemaah Islamiah, kominis serta kumpulan2 samseng juga berlaku dalam negara kita ini. Dan kita rasa bertuah kerana ada anggota keselamatan yang berwibawa diatas sana yang banyak membenteras kegiatan tidak beretika dan melawan undang2 negara kita tercinta.


Antara insan yang banyak melakukan operasi menangkap pesalah2 ini adalah Datuk ayob Khan yang kini menjawat sebagai Ketua Polis Johor. Beliau adalah contoh anggota keselamatan yang tinggi intergritinya ketiga betugas dan inilah sebenarnya yang Malaysia perlukan agar negara ini tidak menjadi tempat penjenayah sesuka hati melakukan kegiatan tidak beretika mereka itu.


EKSKLUSIF OWH! MG | Ayob Khan...Tiada Maaf Buat Petualang!!!

Disini kita kongsikan misi dan visi Datuk Ayob khan yang cukup cantik dan jauh halatujunya serta bagaimana beliau kini dalam perancangan untuk membersihkan imej pasukkannya secara total agar disenangi oleh rakyat dan digeruni oleh penjenayah2 diluar sana.

Pasukkan keselamatan kita memerlukan insan hebat seperti Datuk Ayob khan ini dan rakyat negara ini juga bangga ada orang2 hebat yang mampu mengawal keselamatan orang ramai dengan sifat intergriti yang tinggi.

 Tahniah Pasukkan PDRM atas keberanian dan kecekalan kalian dalam menjaga kami rakyat Malaysia ini. Semoga Allah merahmati kalian yang ikhlas bertugas dan tidak mengambil kesempatan atas jawatan yang di amanahkan.

 

Wallahuaklam

Inilah barisan kita!!


No comments

Powered by Blogger.