Janganklah nangis apek lim

Throwback
Negaraku. 
Masa korang bekerja korang bergaduh sesama sendiri. Bila dah tak dapat kerja, korang menangis bersama2. Menangis pun mcm buat2 je depan kamera. Apapun tabahlah, semua ni adalah langkah atok yg korang angkat jadi PM hari tu. 



 So salahkanlah atok dalam hal ni. Kami nak jalan kehadapan dah ni. Korang borak2 dan nangis2 dululah kat sana yea. Doakn kerajaan baru ni dapat bergerak jauh hingga kesyurga. Jangan lupa kpd sahabat2 ASIK aku disini. 

Ucapkan syukur padaNya atas semua kejadian yg berlaku ini. Maakaru WaMa KaraAllah, wallahukhairul maakirin. (baca dlm arab yea, sebab keypad jawi kong plak) Mafhumnya Kamu merancang dan Allah juga merancang, Sesungguhhnya Allahlah Sebaik2 Perancang. 

wallahuaklam 
jauh sudah ku tersenyum

No comments

Powered by Blogger.