Buat usahawan2 kita yang di hormati.

BMF
Ramai antara kita ini usahawan kecil-kecilan dan banyak yang baru bermula di tahun 2020 ini. Bukan mudah sebenarnya untuk berjaya dalam bidang perniagaan terutama dikala ekonomi yang tidak begitu memberangsangkan.


Antara kekurangan usahawan kita ini adalah, marketing. Kita mempunyai pelbagai jenis produk dipasaran baik produk kecantikan, produk makanan,produk MLM dan sebagainya. Dan kebanyakkan produk2 ini hilang dari pasaran setelah berusia 2 bulan. Ini kerana produk tersebut tiada permintaan yang menyebabkan tuan punya produk mula memikirkan perniagaan yang lain pula demi kelangsungan hidup. 


Ini memperlihatkan bahawa kita kurang tekankan pada bahagian pemasaran. Ataupun kita malas nak melabur pada marketing kerana selalu anggap marketing ini membazirkan modal.



Apa bisnes sekalipun dalam dunia ini , marketing adalah jantung bagi satu2 perniagaan itu. Semua orang ada masalah dalam bab marketing, tapi masalah ini bukan penghalang buat kita untuk tidak meneruskan perniagaan kita sendiri.

Oleh itu, saya cuba untuk membantu para usahawan2 diluar sana yang ingin wawarkan produk mereka di channel youtube MODAYU73 ini.



Pakej pengiklanan di channel MODAYU73.

Kita ada dua pakej pengiklanan dichannel ini.

1- Pengiklanan bergambar.

Pengiklanan ini adalah kita akan paparkan produk / service anda di ruang COMMUNITY CHANNEL MODAYU73 dan kita akan buat review untuk produk dan perkhidmatan anda.Ruang community channel ini adalah antara yang terhangat dipasaran dan sentiasa menjadi tempat ramai prospek berkumpul membincangkan pelbagai isu terutama BMF ini.

contoh 1


Gambar di atas ini adalah contoh produk yang dikongsikan ke ruang community dichannel ini dan mendapat perhatian lebih 400 like dan juga hampir 40 komen berkenaan dengan produk ini.


contoh 2


Pada gambar diatas pula, terdapat 600 lebih like untuk cerita pasal kicap tersebut dan terdapat 65 komen setakat ini yang ambil tahu akan paparan di ruang community channel ini. 

Contoh 3

Pada contoh ke 3 ini pula terdapat hampir 600 like dan 60 komen setakat ini. Ini membuktikan ruang community channel kami adalah aktif dan ramai subscriber2 aktif yang sentiasa menunggu updates terbaru dari kami. 

Boleh lihat perkembangan sebenar di ruang community channel kami pada link dibawah ini.

https://www.youtube.com/user/modayu73/community
https://www.youtube.com/user/modayu73/community
https://www.youtube.com/user/modayu73/community

Ianya terbukti bahawa anda pasti mendapat pulangan yang setimpal apabila mengiklan produk/service anda ada disini.InsyaAllah. Anda tidak perlu kedekut untuk melabur dalam marketing dari mengharapkan orang lain menviralkan produk anda.

Saya ingin mengiklan diruang community channel ini bagaimana! 

Ada beberapa syarat asas untuk beriklan di channel ini.

1- Produk / service mestilah produk BMF. Jadi anda perlu istiharkan samada produk/service anda itu mesra BMF.

2-  Bukan unsur perjudian ataupun sewaktu dengannya baik online mahupun offline.

3- Bukan produk arak ataupun produk2 yang diharamkan oleh ISLAM dan juga negara kita ini. 

4- Bukan produk MLM ataupun skim cepat kaya yang mengelirukan para pelanggan dan prospek.

Jika produk / service anda ini memenuhi syarat asas yang di nyatakan diatas maka anda bolehlah kongsikan kisah produk anda dichannel kami ini.

 Berapa harga untuk beriklan di channel community ini?

Harga untuk beriklan di ruang community ini adalah seperti dibawah.

1- Harga Untuk sekali Iklan / Perposting
RM50 sahaja. 
iklan anda akan kekal diruang community selagi hayat dikandung badan insyaAllah.

2- Perkara yang anda perlu beri kepada kami adalah:
a- Nama produk
b- Fungsi Produk
c- No untuk dihubungi
d- Alamat laman web / pejabat.
e- Gambar Produk (wajib jelas)
f- Ayat2 yang anda rasa penting 
untuk dimasukkan dalam posting.

Kami akan iklankan SATU PRODUK setiap pagi (waktu dimuat naikkan antara jam 8am membawa ke pukul 10 am).Kami akan cuba mengarang ayat yang sebaik mungkin berdasarkan format channel ini agar impaknya dapat di maksimakan.

Tarikh untuk dipamerkan iklan anda adalah berdasarkan kepada tarikh yang kami cadangkan sahaja.

Cantiklah, macamna nak bayar 
untuk beriklan ni?

Boleh hubungi kami di talian 0192712703 untuk sebarang pertanyaan dan butiran pembayaran.
Butiran produk seperti gambar, keterangan produk, dan semua perkara berkaitan bolehlah dihantar kepada no whatsapp diatas atau klik link ini.
Nama Bank : Maybank
Nama akaun : Nematulein Bt Ismail
No Akaun : 518617003793 


2- Pengiklanan video 


Pengiklanan video ini adalah dimana kami akan ke premis anda untuk sesi videography. Sesi ini adalah santai2 sahaja dimana saya akan rakamkan berkenaan dengan perniagaan anda dan juga sesi berborak bersama tuan punya perniagaan.

 
 Format video adalah seperti vloging dimana ianya dilakukan secara bersahaja dan banyak sesi bersoal jawab akan dilakukan agar segala maklumat perniagaan dapat disampaikan dengan santai dan mudah difahami.


Buat masa ini, temujanji terpaksa dijalankan di waktu cuti / cuti sekolah memandangkan jadual kerja yang agak padat. Oleh itu jika anda berhajat untuk kami datang review bisnes anda, bolehlah mesej kami di whatsapp untuk sebarang temujanji.



Harga untuk pakej iklan video ini ada seperti dibawah:


Harga termasuk dengan editing dan disiarkan di channel modayu73 adalah bermula dengan harga RM300.

Harga ini untuk sekitar lembah kelang, untuk luar kawasan, harga ditentukan mengikut lokasi yang anda inginkan.InsyaAllah.


Sebagai akhirnya, kami harap dengan tawaran yang kami sediakan ini bakal membantu anda dalam perniagaan yang anda usahakan dan dapatlah kami uruskan channel ini dengan lebih berkesan.


Doa dan sokongan kalian kepada kami amat kami hargai. JazakaAllah khair.


md daud yusri fie

www.dadiydoo.com

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.